25 Ekim 2007 Perşembe

Dayanamıyorum...

Verin beni mahkemelere,
Sürün DGM'ye...
Atın hapislere...
Ama artık dayanamıyorum.
Yolsuzluğu görmezden geliyorum...
Soyguncuları tanımamazlıktan geliyorum...
Sustukça susuyorum...
Ülkem abd ve yandaşları karşısında boynu bükük,
Kalleş pkknın yandaşları meclisimde,
Yandaşları ırakta,kafa tutuyorlar...
BOP ise yürürlükte adım adım işlenmekte...
Susuyorum...
Ama dayanamıyorum...
Şehidime bile ağlayamıyorum...
Susun diyorlar,demeyin diyorlar,şehit demeyin diyorlar...
Doğu'dan haber alamaz oluyorum...
Susamıyorum...
Konuşuyorum...
Konuştukça dökülüyor...
Herşeyi tek geçiyorum,
Şehidime ağlayamıyorum...
Onun ardından terörü lanetleyemiyorum...
Ya fişleniyorum,
Ya coplanıyorum...
Susamıyorum...
Bir yandan ağlıyorum...
Bir yandan bağırıyorum...
Artık dayanamıyorum...
Memed'im toprak altında,
Sukunet deniyor,tahriklere gelmeyin deniyor...
Memed'im itin köpeğin elinde...
abd dur sen diyor...
Yırtmak istiyorum...
Üstümü başımı...
Yırtmak istiyorum
Memleketimin üstündeki kara bulutları...
Büyüklerim susun diyor bana,
Dönüp susturmayı bilemiyor itleri...
Hep beni susturuyor...
Hep beni konuşturmuyor...
Ama hep itler konuşuyor...
Uluyorlar duyuyorum ıraktan...
Uykusuz gecelerime kabus gibi çöküyor
Şehit Memed'lerim...
Neredesin diyorlar?
Niye susuyorsun diyorlar?
Artık dayanamıyorum...
Susmuyorum...
Artık konuşacağım...
Memedim için,
Anası için,
Babası için,
Kundaktaki bebesinin sesi olmak için...
Artık dayanamıyorum...